Plynulý a efektivní průběh likvidace pojistných událostí je naší prioritou. Prostřednictvím služeb, které poskytujeme, se snažíme minimalizovat administrativu spojenou s pojistnými událostmi. Během likvidace škod vám poskytneme bezplatné poradenství a konzultace, v případě potřeby umíme zajistit i právní služby. Všem našim klientům zpřístupníme náš unikátní software pro likvidaci pojistných událostí SELISU.
Čo je SELISU?
- Digitální řešení s automatizací a reporty při řešení škodných událostí
- Zrychlení a zefektivnění řešení škodných událostí
- Řešení, při kterém již nebudete potřebovat excel a další sdílené dokumenty
- Systém, který zastřešuje vše, co likvidátor u makléře při likvidaci škodné události potřebuje
- Systém, díky kterému má klient kompletní přehled o jeho škodných událostech
- Bez potřeby ukládat data z e-mailů přímo do složek
- Komplexní systém, který šetří čas a zefektivňuje komunikaci MAKLÉŘ-KLIENT při řešení škodných událostí
- Možnost zřízení klientského přístupu
- Mobilní aplikace pro klientský přístup umožňující rychlé a snadné hlášení škodných událostí
- Digitální systém pro makléře a jejich likvidátory
- Kontrola stavu a řešení škodných událostí přímo v systému
- Jednoduchá a intuitivní filtrace nahraných škodných událostí na základě interního čísla, čísla PU, jména klienta, stavu PU či jiných atributů
- Automatické čtení a přiřazování e-mailů přímo ke škodné události vytvořené v systému (včetně příloh)
- Správa souborů potřebných k likvidaci škody s možností přiřadit konkrétní pojistné události speciální dokumenty